Terbongkar- 6 Kelebihan Wanita Yang Mempuyai Aset Yang Besar- Nombor 3 Paling Tak Percaya

 

Nota: Kebanyakan poin ini dipetik dari hasil kajian ilmuan barat. Maka ada sebahagiannya tidak sesuai dipraktis oleh melayu muslim.

Bila bercerita tentang saiz payudara, akan ada debat sebegini:

1] malu la besaq2..  haih…

2] ….buat apa nak besarkan payudara tu? kan elok yang asli ,  😀  pemberian tuhan tu, tak payah nak besar besarkan

3] bsar2 pon utk dye pnya suami bkn utk kau…kang kecik sgt ckp mcm laki,, bsar pon salah…

Debat ini takkan habis selagi wujudnya manusia di muka bumi.

Kerana masing-masing ingin pertahankan pendapat sendiri.

Padahal setiap ciptaan tuhan ada kebaikan dan kelebihan tersendiri.

Begitu juga pada wanita yang miliki payudara besar.

Ia memberi keistimewaan pada, diri, pergaulan masyarakat, dan hubungan suami isteri.

Di bawah ada 6 kelebihan wanita yang memiliki payudara besar.

 

1. Lebih Perhatian

Tak kira di mana mereka berada, pasti mendapat perhatian ramai.

Baik lelaki atau wanita.

Kerana bentuknya yang menonjol.

Tapi lumrah alam, pasti ada likers & haters.

Walaupun ada yang rasa jelik atau menyampah,

Sebenarnya ada kalangan mereka dari sudut hati, mereka cemburu kerana inginkan saiz yang macam tu.

Pada lelaki; mereka inginkan pasangan bersaiz seperti mereka.

Pada wanita; supaya mendapat perhatian lebih dari lelaki.

 

2. Senang Bersosial

Dari segi pergaulan pula, mereka ada kelebihan tersendiri.

Terutama berurusan dengan lelaki.

Sebahagian lelaki menganggap wanita berpayudara besar lebih menawan.

Mereka lebih berikan perhatian pada mereka.

Bila bersosial dengan sesama wanita,

Mereka disukai dan disanjung kerana miliki bentuk yang menarik.

Secara tidak lansung, ini membantu meningkatkan keyakinan diri.

 

3. Mudah Dapat Kerja?

Macam kelakar pula statement ni.

Tapi ada juga kebenaranya

Sebab ada kajian dah buat oleh Dr Sevak Kertechian.

Ada sebahagian kenyataan kurang sesuai diamalkan oleh kita sebagai muslim.

Tapi apa point yang disampiakan,

Mempunyai payudara besar sebenarnya ada kebaikannya dalam kerjaya.

 

4. Tampak Lebih Feminin

Memiliki payudara besar menjadikan wanita itu lebih kewanitaan.

Penampilan mereka sentiasa tip top.

Aura keayuan terserlah bila mereka hadiri majlis keramaian atau ke pejabat.

Bahkan, untuk mencari jodoh pasti jadi mudah.

Ini kerana ada kajian mengatakan lelaki cenderung memilih wanita berpayudara payudara kerana ada ciri-ciri ibu yang subur.

 

5. Suami Mudah Tergoda

Bagi sudah berkahwin, tentu anda suka jika suami anda memuji dan merasa beruntung miliki anda sebab mempunyai aset yang menarik.

Bagi sebahagian suami, memiliki isteri berpayudara besar adalah satu kebangaan.

Dengan bentuknya yang bulat, ia aset berguna untuk menggoda mereka.

Nak ajak bersama pun mudah,

hanya lakukan sedikit aksi pasti akan membuatkan mereka tak senang nak duduk.

 

6. Dianggap Subur

Ada kajian pernah dibuat di barat, mengatakan wanita berpayudara besar lebih mudah untuk mengandung dan menyusukan.

Ini kerana kandungan hormonnya stabil berada tahap optimum.

Untuk ketahui lebih lanjut anda boleh baca tentang

 

Penutup

Ada lagi kelebihan lain bagi wanita berpayudara besar.

Seperti:

• Mudah mengapung diri di air.

• Mudah mengenakan pakaian

• Menghangatkan badan di kala sejuk

Dalam syariat islam sudah ditetapkan dada adalah bahgian aurat perlu dijaga.

Ia bertujuan supaya maruah terpelihara dan mengelakkan mudarat.

Bagi wanita yang memiliki payudara besar, beryukur & berbangga kerana inilah kelebihan buat anda.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *